Jumaat, 12 Februari 2010

PAKEJ HEBAT

Pakej Jenis Laporan Rahsia Tarikh Lahir Yang Kami di Anugerah Agung Sediakan.

(a) Pakej Laporan Lengkap Rahsia Tarikh Lahir

Dilengkapi juga dengan Laporan Ringkas Peribadi,dan laporan lengkap Anugerah Agung KDRTL ini merangkumi:

1) Huraian Watak dan Karakter Berdasarkan Nama
Laporan watak dan karakter berdasarkan Nama anda mencerminkan siapa diri anda,sifat atau perangai,pandangan dan pendapat dalam berhubungan dan banyak lagi akan dikupas dalam menganalisis personaliti diri anda berdasarkan nama seseorang.

2) Elemen Anda
Anda dapat mengenalpasti elemen khusus untuk diri anda dan mengetahui elemen terbaik yang menyokong anda

3) Kitaran Sokongan
mengenalpasti siapakah yang sering menyokong (membantu) anda

4) Kitaran Kawalan
mengenalpasti siapakah yang sering mengawal anda dan anda mengawal siapa

5) Warna dan Bentuk Yang Sesuai
Laporan warna yang bersesuaian dengan anda mengikut nombor akar anda Adalah penting untuk mengetahui warna yang paling sesuai dengan elemen diri anda kerana ada warna yang menyerlahkan energi anda dan ada warna yang melemahkan energi anda.

6) Personaliti Anda
Laporan personaliti diri anda ini akan mengupas tentang kebolehan,kemampuan,dan pelbagai isu menarik akan dikupas secara habis-habisan berdasarkan personaliti anda,sangat menarik untuk diketahui oleh diri anda.

7) Spiritual Anda
Laporan Spiritual diri anda adalah sangat penting untuk anda mengetahui kekuatan sebenar potensi dalaman anda,mengetahui dengan lebih dalam diri/jiwa anda anda yang sebenarnya,dan banyak lagi akan didedahkan dalam laporan spiritual diri anda ini.

8) Mental Anda
Laporan mental diri anda adalah sangat penting bagi anda untuk mengetahui dan mengukur kemampuan anda,cara pemikiran,pembawaan,kebolehan dan sebagainya akan dikupas habis-habisan,anda akan mengetahui dengan lebih mendalam berkaitan potensi Mental anda yang sebenarnya dan dengan ini sangat bermanfaat dan banyak membantu anda dalam membuat sebarang keputusan yang penting dll

9) Arah Kehidupan Anda
Laporan Arah kehidupan ini merupakan hasil gabungan dan interaksi anda dengan kerja,perniagaan,teman dan akhirnya dengan diri anda sendiri

(11)Laporan Masalah Kesihatan lengkap
Berikut adalah kemungkinan masalah kesihatan yang akan dihidapi oleh individu yang bertarikh lahir kombinasi elemen Logam dan Tanah : Masalah Paru-Paru / Usus, Suka Bersendirian, Cynicism, Asma, Masalah / Alergi Kulit, Demam Panas, Masalah Perut /Pankreas / Limpa, Masalah Sistem Imunisasi,dan lain-lain potensi penyakit yang akan dinyatakan secara lengkap dalam kesinambungan analisis masalah kesihatan yang lebih mendalam.Maka bila anda mengetahui potensi penyakit anda samada sudah menghidapnya ataupun sudah ada tanda-tanda atau symptom-simptom penyakit,maka anda harus jaga pemakanan,tidur kena cukup,hindari stress,amalkan gaya hidup sihat dan sebagainya,anda boleh meminta khidmat nasihat dari Dr.Rizal tentang ubatan herba,homoepathi,phytobiophysic dan sebagainya untuk ikhtiar merawat masalah kesihatan anda.Insya Allah

12) Arah Kekayaan
Laporan arah kekayaan anda mengikut kitaran tahunan anda. Adalah penting untuk anda mengetahui arah ini sebelum anda memulakan sesuatu perniagaan. Menurut kajian, salah satu faktor kegagalan sesuatu perniagaan adalah kerana semata-mata tersilap arah

13) Arah Kejayaan
Laporan arah kejayaan anda mengikut kitaran tahunan anda. Adalah penting untuk anda mengetahui arah ini sebelum anda memulakan sesuatu perniagaan. Menurut kajian, tersilap arah juga merupakan salah satu faktor kegagalan sesuatu perniagaan.

14) Arah Tuah
Laporan ini akan mengenalpasti Arah Tuah serta bagaimana untuk menggunakan arah tersebut

15) Laporan Kerjaya & Perniagaan
Laporan Kerjaya dan Perniagaan yang bersesuaian dengan anda mengikut nombor akar anda. Adalah penting untuk mengetahui bidang yang paling sesuai dengan anda supaya anda tidak membuat pilihan yang salah. Juga kepada anda yang mempunyai anak atau adik-adik yang ingin memilih jurusan yang sesuai untuk melanjutkan pelajaran supaya tidak tersalah pilih jurusan dan terkandas.

16) Kerjaya & Perniagaan Yang Kedua Sesuai
17) Kerjaya & Perniagaan Yang Ketiga Sesuai
18) Kerjaya & Perniagaan Yang Tidak Sesuai
19 ) Kerjaya & Perniagaan Yang Melemahkan

21. Laporan Carta 5 Tahun
Menganalisa arah kehidupan anda disepanjang 5 tahun yang mendatang. mengenalpasti corak kehidupan, kewangan, kerjaya ataupun perniagaan anda dalam masa 5 tahun mendatang,dan ia sangat penting bagi membantu anda merangka strategi dan persiapan awal dalam apa-apa juga keadaan situasi sepanjang 5 tahun mendatang,ibarat pepatah “sediakan payung sebelum hujan”.

22.Dan pelbagai jenis laporan seperti mengetahui Nombor Tersembunyi,Nombor Kekuatan dan kelemahan,Nombor-nombor hebat dan lain-lain yang sengaja dirahsiakan dan pastinya anda sangat menarik perhatian anda untuk mengetahui potensi diri anda dengan lebih lanjut.

Laporan Rahsia Tarikh Lahir Lengkap ini akan membuat anda lebih mengenali diri anda sendiri dengan lebih mendalam. JANGAN Berlengah lagi, segera buat keputusan sekarang.

Caj Konsultan Analisis & Penyediaan Laporan Lengkap Rahsia Tarikh Lahir:

Bayaran Konsultan Professional Hanya RM100(Seratus Ringgit sahaja)

PERHATIAN:
ANDA AKAN MENERIMA MANUAL BERCETAK & BERWARNA SETEBAL 34 MUKA SURAT LAPORAN LENGKAP RAHSIA TARIKH LAHIR ANDA


Jika anda berminat serius anda mengetahui keseluruhan rahsia dan potensi diri anda,anda disarankan untuk mendapatkan Analisis & Laporan Lengkap Rahsia Tarikh Lahir Diri Anda dengan segera.

Ada Lagi BONUS SUPER ISTIMEWA:

Bukan itu sahaja, anda juga akan mendapat bonus Super Istimewa jika menempah sekarang!

Bonus Pertama (Nilai Sebenar RM 20)
Laporan Bulan Kelahiran menghuraikan secara lengkap Bulan Kelahiran anda seperti ciri positif, kelemahan untuk diperbaiki, perhubungan sesama manusia, anda & seks, kerjaya & kewangan dan keluarga & rumahtangga.

Bonus Kedua (Nilai Sebenar RM 20)
Laporan Analisa Nama menghuraikan karakter melalui elemen nama anda.

Bonus Ketiga (Nilai Sebenar RM 20)
eKupon untuk pembelian Anugerah Agung eBook Rahsia Kod Diri Berdasarkan Tarikh Lahir.Ebook ini Mengungkap Rahsia Tarikh Lahir(Kaedah Sains Metafizik) setebal 115 muka surat adalah Keluaran Anugerah Agung Spiritual Development Centre.

Bonus Keempat (Nilai Sebenar RM 20)
eBook Pengiraan Ringkas Tarikh Lahir cara pengiraan tarikh lahir untuk mendapatkan nilai nombor akar


PAKEJ PILIHAN(terbaru):

Walaubagaimanapun kami di Anugerah Agung Spiritual Development Centre juga menyediakan pecahan laporan seperti dibawah ini untuk mempelbagaikan pilihan kepada anda mengikut kemampuan dan citarasa anda.


(b) Pakej Laporan Pendua Diri

Laporan Pendua Diri (Diri Anda Yang Kedua), merangkumi semua laporan kecuali Laporan Analisa Tambahan. Sama seperti Laporan Lengkap Tarikh Lahir di atas cuma Laporan ini untuk Pendua Diri Anda. Laporan mengikut nombor gabungan yang terdapat di dalam rajah segitiga tarikh lahir anda.

Contoh: Anda mempunyai nombor gabungan yang menunjukkan anda seorang yang sangat berhati-hati dalam menguruskan wang. Maka, anda sesuai terlibat dalam pekerjaan atau perniagaan yang melibatkan bidang kewangan.

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Pendua Diri Anda:
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM50(Lima puluh Ringgit sahaja)jika anda sudah mengambil pakej laporan lengkap Rahsia Tarikh Lahir,Nilai sebenar RM79


(c) Pakej Laporan Analisis Tarikh Lahir Tambahan

Laporan Analisis Tarikh Lahir Tambahan, menganalisa tarikh lahir anda samada mempunyai pola-pola nombor seperti playboy(kaki perempuan), perempuan simpanan, isteri kedua,berkahwin dengan bangsa lain,bapa ayam,masalah mental, kaki pisau cukur, seks luar tabii, perceraian, berkahwin dengan orang lebih tua atau muda, penagih dadah dan banyak lagi

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Analisis Tarikh Lahir Tambahan:
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM50(Lima puluh Ringgit sahaja) jika anda sudah mengambil pakej laporan lengkap Rahsia Tarikh Lahir,Nilai sebenar RM79


Pakej Laporan Analisis Kesihatan

Laporan potensi penyakit yang anda hadapi mengikut elemen di dalam diri anda. Sekiranya anda mengetahui potensi, anda boleh mengambil langkah berjaga-jaga dari sekarang.

Contoh: Anda mempunyai lebihan elemen tanah di dalam diri anda mengikut kiraan di dalam tarikh lahir anda. Maka, anda berpotensi mengalami masalah Perut /Pankreas / Limpa, Masalah Sistem Imunisasi, Masalah Penghadaman, Sendawa, Buang Angin, Kekurangan Penyerapan, Masalah Darah, Usus Yang Longgar, Anemia dll

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Analisis Kesihatan:
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM10(Sepuluh Ringgit sahaja)



(d) Pakej Laporan Analisis Kerjaya & Perniagaan Yang Sesuai dan Serasi dengan Diri Anda

Laporan Kerjaya dan Perniagaan yang bersesuaian dengan anda mengikut nombor akar anda. Adalah penting untuk mengetahui bidang yang paling sesuai dengan anda supaya anda tidak membuat pilihan yang salah. Juga kepada anda yang mempunyai anak atau adik-adik yang ingin memilih jurusan yang sesuai untuk melanjutkan pelajaran supaya tidak tersalah pilih jurusan dan terkandas. Dengan Analisis ini membantu anda mengenalpasti kerjaya dan perniagaan yang paling sesuai anda ceburi, kerjaya dan perniagaan yang kedua sesuai, kerjaya dan perniagaan yang ketiga sesuai, kerjaya dan perniagaan yang tidak sesuai dan kerjaya dan perniagaan yang melemahkan.

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Analisis Kerjaya & Perniagaan:
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM20(Dua Puluh Ringgit sahaja)



(e) Pakej Laporan Analisis Arah Kejayaan dan Kekayaan

Laporan arah kejayaan dan kekayaan anda mengikut kitaran tahunan anda. Adalah penting untuk anda mengetahui arah ini sebelum anda memulakan sesuatu perniagaan. Menurut kajian, salah satu faktor kegagalan sesuatu perniagaan adalah kerana semata-mata tersilap arah.Sangat penting bagi mereka yang terlibat secara langsung dengan klien,dengan analisis ini dapat membantu anda menghuraikan arah yang sesuai untuk anda melakukan sesuatu aktiviti seperti mencari pelanggan, mencari peluang perniagaan dan sebagainya,sesuai untuk ahli perniagaan,mereka yang terlibat dengan bisnes MLM,jurujual dan sebagainya.

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Analisis Arah Kejayaan dan Kekayaan:
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM20(Dua Puluh Ringgit sahaja)


(f) Pakej Laporan Analisis Bulan Kelahiran

Laporan Bulan Kelahiran menghuraikan secara lengkap Bulan Kelahiran anda seperti ciri positif, kelemahan untuk diperbaiki, perhubungan sesama manusia, anda & seks, kerjaya & kewangan dan keluarga & rumahtangga.

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Analisis Bulan Kelahiran :
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM20(Dua Puluh Ringgit sahaja)



(g) Pakej Laporan Analisis Keserasian Rakan Niaga
Laporan tentang keserasian rakan niaga anda samada sesuai bergabung dengan anda ataupun tidak dan sebaliknya.

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Analisis Keserasian Rakan Niaga:
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM20(Dua Puluh Ringgit sahaja)


(h) Pakej Laporan Analisis Nama
Analisis Nama-Nama yang baik akan memberikan pengaruh yang baik. Bahkan oleh Nabi kita dianjurkan untuk memberikan nama-nama yang baik. Nah bagi Anda yang ingin memberikan nama pada anak, nama perusahaan dll cukup masukan nama Anda dibawah ini, maka akan dideteksi nama dan pengaruhnya.
Analisis nama ini tidak menggunakan cara meneka-neka, melainkan menggunakan Method Matematik Phythagoras dengan ketepatan yang cukup tinggi, meskipun demikian segala ketentuan ada pada Tuhan, Analisis ini adalah salah satu ikhtiar saja.

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Analisis Nama:
Bayaran Konsultan Professional Hanya RM10(Sepuluh Ringgit sahaja)

2 ulasan:

Alamat,Blog & Website