Jumaat, 12 Februari 2010

Konsultan Spiritual Analisis Kod Diri Berdasarkan Tarikh Lahir

RAHSIA MENGENAL DIRI(SWOT ANALYSIS)MELALUI TARIKH LAHIR



PERINGATAN!!

Bab yang akan Anda baca ini mengungkapkan rahsia penting kehidupan Anda. Bacalah dengan saksama dan menyeluruh kerana bab ini menyangkut permasalahan yang dapat merubah pandangan Anda terhadap dunia luar. Pokok bahasan bab ini bukan sekadar sudut pandang, pendekatan yang berbeza atau pemikiran filsuf tradisional, melainkan fakta yang harus diakui semua orang yang percaya ataupun tidak, dan telah dibuktikan pula oleh ilmu pengetahuan dewasa ini

Perhatian: Kami di Anugerah Agung Spiritual Development Centre Menyediakan Pelbagai Analisis Aura & Potensi Berdasarkan Rahsia Kod Tarikh Lahir Seperti Analisis Lengkap Rahsia Tarikh Lahir ( tidak ramai yang mengetahuinya kerana hak cipta terpelihara), Laporan Pendua Diri (Diri Anda Yang Kedua), Analisis Tarikh Lahir anda secara Ringkas(asas), Analisis Kerjaya & Perniagaan, Laporan Carta 5 Tahun, Analisis Arah Rezeki Terbaik Ke Arah Kekayaan, Kejayaan & Tuah dan banyak lagi….

" RAHSIA AURA& POTENSI TARIKH LAHIR”



Anugerah Agung Spiritual Development Centre Membongkar Khazanah Agung Rahsia Diri Melalui Parameter Tarikh Lahir"

Ketepatan Analisa Laporan Rahsia Tarikh Lahir Adalah Sehingga 95%
Adakah anda Percaya bahawa melalui Tarikh Lahir anda boleh mengetahui pelbagai Rahsia Diri sendiri ataupun orang lain seperti Karakter Peribadi,Potensi Diri,Kelebihan Diri,Kelemahan Diri, Spiritual, Mental, Kesihatan, Perhubungan, Arah Kekayaan, Kejayaan & Tuah, Kerjaya, Perniagaan dan banyak lagi?

Kepada Pengunjung Blog Ini:

Untuk makluman semua Laporan Rahsia Tarikh Lahir ini bukanlah ramalan mengenai seseorang. Laporan ini adalah berdasarkan bidang pengajian Sains Metafizik. Metafizik merupakan satu bidang pengajian tentang kehidupan nyata, ianya merupakan satu falsafah yang menjelaskan tentang realiti dan ilmu pengetahuan. Ianya merangkumi Epistemologi (teori tentang ilmu pengetahuan), Ontologi (pengajian tentang kehidupan nyata) dan Kosmologi (teori tentang alam semesta dan hukum-hukumnya).

Laporan Rahsia Tarikh Lahir yang disediakan oleh kami mencapai ketepatan sehingga 95%. INGAT! Laporan ini bukanlah ramalan, dengan menggunakan laporan ini anda boleh membantu diri anda untuk mengenalpasti rahsia dan potensi diri yang tersembunyi serta memahami diri dengan lebih baik dan mempergunakan kekuatan yang ada dan memperbaiki kelemahan.

Nenek moyang kita dahulu pun menggunakan kitab Melayu Lama untuk mengetahui rahsia peribadi seseorang, menang kalah di dalam sesuatu petarungan, rahsia berumah tangga, rahsia melangkah dan pelbagai petua yang hebat.

Sains Metafizik merupakan satu bidang pengajian tentang kehidupan nyata. Ia merupakan satu cabang falsafah yang menjelaskan tentang realiti dan ilmu pengetahuan. Ianya merangkumi :

1 - Epistemologi (teori tentang ilmu pengetahuan)
2 - Ontologi (pengajian tentang kehidupan nyata)
3 - Cosmologi (teori tentang alam semesta dan hukum-hukumnya)

Kemajuan dalam Sains Metafizik

Dengan Tarikh Lahir (hari, bulan dan tahun) seseorang itu dilahirkan dan dengan penggunaan metodologi pengenalan diri serta menjumlahkan kesemua nombor kepada satu angka

Pythagoras dengan tegasnya menyatakan, "Dunia Tercipta Di Atas Kekuasaan Nombor-Nombor". Keseluruhan alam semesta dicipta oleh corak-corak matematik dan semua perkara boleh dijelaskan melalui NOMBOR yang bersamaan dengan getaran alam semesta. NOMBOR ini menentukan PERSONALITI, TAKDIR dan TUAH seseorang.

Semua benda di alam semesta bergetar pada frekuensi mereka yang tersendiri. Dengan menemukan kadar getaran mana-mana objek, anda boleh membina kualiti dan tenaga yang berkaitan dengannya. Dengan mengaplikasikan prinsip-prinsip NUMEROLOGI dan menggunakan TARIKH LAHIR sebagai data asas, anda dapat menentukan frekuensi utama bagi individu yang berbeza. Analisis NUMEROLOGI daripada frekuensi yang dihitung menghasilkan maklumat penting tentang PERSONALITI dan PERWATAKAN seseorang.

Semua orang ingin berjaya dalam hidup. Siapa yang ingin bekerja keras di dalam hidupnya? Kejayaan tidak datang secara melayang. Anda harus berusaha untuk mencapainya. Tetapi bagi kebanyakan yang tidak mampu mencapainya, akan menyalahkan nasib (TAKDIR), telah menjadi fahaman kepada mereka bahawa ianya adalah TAKDIR. Tiada apa-apa yang dapat dilakukan lagi.

Firman ALLAH SWT, Surah Ar-Ra'd, Ayat 11 yang bermaksud,

"Sesungguhnya Tuhan (Allah) tidak mengubah keadaan sesuatu kaum (hambanya) sehingga mereka mengubah keadaan (sebab-sebab kemunduran) yang ada pada diri mereka sendiri."

Tuhan telah memberi kita melalui ibu bapa kita dan pengaruhNYA NAMA dan TARIKH LAHIR. Ini merupakan KUNCI bagi membantu kita melalui dan menempuh perjalanan hidup kita.

Semuanya ada di sini, di dalam dunia ini, di dalam pelbagai bentuk dan NOMBOR adalah salah satu KUNCInya.

Sehingga kini kami di Anugerah Agung Spiritual Development Centre menyediakan perkhidmatan Terbaik untuk menjana pelbagai Analisis Kod Diri anda melalui Tarikh Lahir Anda seperti Laporan Lengkap Rahsia Tarikh Lahir, Laporan Pendua Diri (Diri Anda Yang Kedua), Laporan Ringkas Peribadi, Laporan Kerjaya & Perniagaan, Laporan Carta 5 Tahun, Laporan Arah Kekayaan, Kejayaan & Tuah dan Laporan Analisa Tarikh Lahir Tambahan,keserasian pasangan,dll mengikut permintaan anda…………

Laporan yang kami sediakan adalah seperti berikut :

Jika berminat anda digalakkan untuk membuat pesanan Laporan Lengkap Tarikh Lahir, di mana laporan ini mengupas keseluruhan rahsia dan potensi diri anda.

Walaubagaimanapun kami juga menyediakan pecahan laporan seperti yang dibincang di atas untuk mempelbagaikan pilihan kepada anda.

Laporan Rahsia Tarikh Lahir ini pasti akan dapat membantu anda untuk mengetahui rahsia diri dan potensi diri anda melalui tarikh lahir dan mencapai ketepatan sehinga 95%.


Sains Metafizik - Laporan Ringkas Rahsia Tarikh Lahir (Kuasa Nombor)
PAKEJ HEBAT:


Pakej Laporan Ringkas Rahsia Tarikh Lahir

Percayakah anda bahawa dengan TARIKH LAHIR kita boleh mengetahui pelbagai rahsia diri sendiri seperti Kerjaya, Perniagaan, Kesihatan, Perhubungan, Kekayaan, Keserasian, Arah Kejayaan dan banyak lagi?

Berdasarkan TARIKH LAHIR seseorang dan dengan menggunakan penemuan sendiri Metodologi Penyahkod, kami boleh mengetahui RAHSIA DIRI seseorang secara hampir menyeluruh. Kami boleh mengetahui perwatakan individu seperti sikap dan personaliti seseorang. Dengan membongkar secara lebih mendalam, kami juga dapat mengetahui tentang Kesihatan, Kerjaya, Perniagaan, Hala Tuju Terbaik seseorang serta Kesesuaian dan Perhubungan dengan individu lain. Metodologi ini dinamakan KUASA NOMBOR. Ini adalah yang pertama kali seumpamanya di dunia.

KUASA NOMBOR akan memainkan peranan sebagai 'Paksi' untuk mengimbangkan kehidupan seseorang dalam mencapai kebenaran diri (self-actualization).

Dengan menggunakan Metodologi KUASA NOMBOR anda boleh membantu diri anda untuk membongkar potensi yang tersembunyi serta memahami diri anda serta orang tersayang dengan lebih baik.

Laporan Ringkas RAHSIA TARIKH LAHIR merangkumi perkara berikut :

potensi peribadi anda,kesihatan anda,Spiritual,Mental, kerjaya yang sesuai bagi anda,Traits of individuals
Laporan Ringkas Tarikh Lahir dalam 9 (Sembilan) muka surat ...Wah,Dahsyatnya,ditempat lain menawarkan laporan ringkas 1-3 muka surat saja!!!!

JAMINAN KAMI : Anda pasti TERUJA dan KAGUM serta BERPUAS HATI dengan ketepatannya sehingga 95%. Sila berikan TARIKH LAHIR anda sewaktu membuat pesanan samada melalui sms ataupun email.

Caj Perkhidmatan Analisis & Penyediaan Laporan Ringkas Tarikh Lahir Diri:

Bayaran Konsultan Professional Hanya RM10(Sepuluh Ringgit sahaja)

Cara Pemesanan Online(Jarak Jauh)

1 - Sila buat pembayaran
2 - Email –masterrizal9000@yahoo.com apabila email kepada kami
3-atau SMS (+6012-8802035) maklumat pesanan produk, nama serta alamat penghantaran.
4 - Pihak kami akan menghantar pesanan produk melalui POSLAJU (3 - 7 hari).

Cara Pembayaran
Bank-in / ATM Tranfer :
Maybank : 111186092917
Atas Nama:Mohamad Rizal Bin Rosdi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Alamat,Blog & Website